jueves, 11 de abril de 2013
Petit recull
Entrada molt curta avui! Petit recull. Tocarà fer fotos.
Sembla ser que aquest dissabte 13 podreu trobar algunes fotografies meves al pati de la Casa de la Cultura a Girona:
Dia Internacional de l'Art
.
:))
miércoles, 3 de abril de 2013
Primavera
Hola primavera.
FACEBOOK
FLICKR
:))
viernes, 8 de marzo de 2013
Hope
Tard o d'hora surt el sol tot i haver nevat.
Bon cap de setmana!!!
Have a nice weekend!!
:))
miércoles, 20 de febrero de 2013
Petit món
Petit món, petites inspiracions, petits moments.
FLICKR
FACEBOOK
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)