jueves, 11 de abril de 2013

Petit recull

Entrada molt curta avui! Petit recull. Tocarà fer fotos.


Sembla ser que aquest dissabte 13 podreu trobar algunes fotografies meves al pati de la Casa de la Cultura a Girona: Dia Internacional de l'Art.    

:))  





viernes, 8 de marzo de 2013

Hope

Tard o d'hora surt el sol tot i haver nevat.




 Bon cap de setmana!!!

Have a nice weekend!!

:))