sábado, 15 de junio de 2013
Flors de llum pt. II
Sé que he trigat molt a actualitzar! Aquesta és la segona part de Flors de Llum.
Pròximament més fotografies (d'estiu, és clar). Amb ganes! :)
FLICKR
viernes, 10 de mayo de 2013
jueves, 11 de abril de 2013
Petit recull
Entrada molt curta avui! Petit recull. Tocarà fer fotos.
Sembla ser que aquest dissabte 13 podreu trobar algunes fotografies meves al pati de la Casa de la Cultura a Girona: Dia Internacional de l'Art.
:))

miércoles, 3 de abril de 2013
Suscribirse a:
Entradas (Atom)






























