I ens preguntem per què sense tan sols haver-ho intentat.
Doncs perquè tot flueix, imagino.
lunes, 21 de abril de 2014
martes, 4 de marzo de 2014
dos passos.
Sovint hi ha canvis necessaris, s'han de fer per deixar-nos pas a nosaltres mateixos. Quedar-se estancat és una mala idea. Quan tot es transforma en una espiral i costa molt sortir i veure-hi més enllà. És inevitable cometre l'error però suposo que el resultat de l'esforç i patiment serà gratificant. Suposo.
Ho serà.
· FACEBOOK
· INSTAGRAM
*
Ho serà.
*
martes, 11 de febrero de 2014
jueves, 2 de enero de 2014
Suscribirse a:
Entradas (Atom)






























