jueves, 26 de junio de 2014

~

Imaginem-nos el temps.










~




lunes, 21 de abril de 2014

21.04.14

I ens preguntem per què sense tan sols haver-ho intentat.




 Doncs perquè tot flueix, imagino.



martes, 4 de marzo de 2014

dos passos.

Sovint hi ha canvis necessaris, s'han de fer per deixar-nos pas a nosaltres mateixos. Quedar-se estancat és una mala idea. Quan tot es transforma en una espiral i costa molt sortir i veure-hi més enllà. És inevitable cometre l'error però suposo que el resultat de l'esforç i patiment serà gratificant. Suposo.

Ho serà.













· FACEBOOK 
· INSTAGRAM


*