viernes, 8 de marzo de 2013

Hope

Tard o d'hora surt el sol tot i haver nevat.




 Bon cap de setmana!!!

Have a nice weekend!!

:))


martes, 15 de enero de 2013

At home

Tornem a estar aquí!


Fotografies noves, inspiracions recents i persones.

Espero que hagueu començat bé el nou any!

Molts petons i gràcies per visitar! :)


Here I am!


New pictures, recent inspirations and people.

Hope you've started this new year so good!

Kisses and really thank you for visiting! :)





Facebook
Flickr
Twitter