viernes, 10 de mayo de 2013
Flors de llum
Flors de llum, llum de primavera i primavera de sol.
:))
FACEBOOK
FLICKR
jueves, 11 de abril de 2013
Petit recull
Entrada molt curta avui! Petit recull. Tocarà fer fotos.
Sembla ser que aquest dissabte 13 podreu trobar algunes fotografies meves al pati de la Casa de la Cultura a Girona:
Dia Internacional de l'Art
.
:))
miércoles, 3 de abril de 2013
Primavera
Hola primavera.
FACEBOOK
FLICKR
:))
viernes, 8 de marzo de 2013
Hope
Tard o d'hora surt el sol tot i haver nevat.
Bon cap de setmana!!!
Have a nice weekend!!
:))
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)