I després d'un llarg temps, torno a ser aquí. Sento haver abandonat aquest petit espai durant un temps.
Un estiu curiós, amb contrastos i sorra i aigua, és clar.
Aniré creant entrades amb fotos d'aquests dos mesos, avui començo :)
sábado, 28 de septiembre de 2013
sábado, 15 de junio de 2013
Flors de llum pt. II
viernes, 10 de mayo de 2013
jueves, 11 de abril de 2013
Petit recull
Entrada molt curta avui! Petit recull. Tocarà fer fotos.
Sembla ser que aquest dissabte 13 podreu trobar algunes fotografies meves al pati de la Casa de la Cultura a Girona: Dia Internacional de l'Art.
:))

Suscribirse a:
Entradas (Atom)
































