sábado, 28 de septiembre de 2013

Tornada.

I després d'un llarg temps, torno a ser aquí. Sento haver abandonat aquest petit espai durant un temps.
Un estiu curiós, amb contrastos i sorra i aigua, és clar.

Aniré creant entrades amb fotos d'aquests dos mesos, avui començo :)

sábado, 15 de junio de 2013

Flors de llum pt. II



Sé que he trigat molt a actualitzar! Aquesta és la segona part de Flors de Llum.
Pròximament més fotografies (d'estiu, és clar). Amb ganes! :)




FACEBOOK
FLICKR


jueves, 11 de abril de 2013

Petit recull

Entrada molt curta avui! Petit recull. Tocarà fer fotos.


Sembla ser que aquest dissabte 13 podreu trobar algunes fotografies meves al pati de la Casa de la Cultura a Girona: Dia Internacional de l'Art.    

:))